keskiviikko 30. tammikuuta 2013

Video remontin keskeltä

Pientä remonttipäivitystä tähän väliin, videopostauksen muodossa! Vihdoinkin! :) Video on siis kuvattu Canon PowerShot A4000 IS -pokkarillani eilen.



Aiheesta toiseen eli autoihin. Täytyy nyt kyllä todeta, että mun Hondasta ei kyllä yhtään ulos päin välity sen saaman rakkauden määrä. Kauhean kiva auto se on ja hirveästi mä siitä tykkään, mutta ulos päin se näyttää lähinnä siltä, että vihaan sitä. Rumat vanhat peltivanteet, ovi rutussa ja ruosteessa, tuulilasi nyt jo oikeasti tosi pahasti säröillä ja näiden lisäksi se on vielä yltä päältä likainen, koska se on pesty joskus kesällä viimeksi. Tänään kotiin päin ajellessani sitä juuri mietiskelin. Auto parka.

Alkaa jo jännittämään sekin, että katsastus on maaliskuun puoleen väliin mennessä suoritettava. Mitä ne sanoo siitä monesta kohtaa halkeilleesta tuulilasistakin... Sen vaihto maksaa enemmän kuin auto itse, mutta kyllähän mä nyt tietysti sen siihen vaihdatan jossain vaiheessa, kun se nyt kerran päätti hajota enemmän. Ja tietysti jännittää, löytyykö siitä muuta vikaa, vaikka edellisestä katsastuksesta ei ole kuin puolisen vuotta. Auton vaihtaminen EI ole vaihtoehto, ei mulle. Joku muu olis jättänyt ton suosiolla ostamatta tai vähintään hankkiutunut siitä eroon jo ajat sitten.

Kohta täytyy taas lähteä remontoimaan. Tai no tänään kyllä varmaan vaan siivotaan.

Muistakaapa kommentoida :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muista jättää kommentti! :)

Kaikki voivat kommentoida, mutta kommentit näkyvät vasta, kun olen ne itse käynyt hyväksymässä.

LilySlim Weight loss tickers