torstai 10. tammikuuta 2013

Mullon kynnet!

Kyllä, tähän jää koukkuun.

Ainiin ja muistakaa tykätä meistä facebookissa!

Mä olen saanut osan kynsistäni kasvamaan. Oikean käden etusormi, keskari ja nimetön on vielä ihan onnettomat ja järsin ko. etusormen kynnen just eilen vahingossa taas. No, parempaan suuntaan kuitenkin! Pikkurillit on jälleen tosi hienot, ne vaan kasvaa hulluna eivätkä katkea tai kulu mihinkään.

Mulla oli viime viikolla "ekat" lakat kynsissä. Siis ekat piiiiiitkään aikaan ja ekat joissa oli oikeasti jotain koristelun yritystä kanssa. Niistä on kuvakin. Muistaakseni käytin MIYOn Jupiter-väristä lakkaa ja hopeiset raidat on tehty Flormar prettyllä käyttäen apuvälineenä hammastikkua... Kyllä, mulle on tulossa vähän asiallisempia työvälineitä Kiinan suunnalta ihan lähiviikkoina, joten älkää naurako siellä yhtään! Nää lakkaukset pysyi kynsissä kohtuu hyvin ilman aluslakkaa.

Ekat lakkaukset ja laatu sen mukaista

Sitten mulla oli viikonloppuna uudella L.A. Cororsin turkoosilla lakatut kynnet, joihin tein laatalla (konad-kopio) ja helmiäisvalkoisella konadin lakalla pilkkuja. Ne oli kivat, mutten tajunnut ottaa kuvaa kun ne oli vielä kunnossa, joten joudutte kuvittelemaan. L.A. Colorsin lakka on tosiaan Nekalan löytöliiteristä ja väri on just passeli eli ihan älyttömän ihana. Nää ei vaan pysynyt ihan hirveän kauaa hyvinä, kun rupesivat irtoilemaan isoina levyinä (tyhmä minä kun revin). Muistaakseni mulla oli alla Maybellinen kynnenkovettajaa, joka sekin oli aiemmassa postauksessa esillä, sillä saattaa olla osuutta asiaan.

Tänään sain vihdoin hankittua aluslakan. Jeij. Tai no vihdoin - jos olen kahdesti ehtinyt kynnet lakata, niin... Nappasin Prismasta ihan pesus Mavalaa (002 protective base) ja samalla kaipaamani valkoisen lakan. Konadin helmiäisvalkoista ei viitsisi ihan mihin vaan tuhlata. Valkoinen on Lumenen Natural Code -minilakka, jollainen mulla on mustanakin ja muistaakseni se oli ihan jees, kun joskus vuosia sitten lakkasin kynnet mustaksi silloin tällöin. Olin sellainen wannabe-hevari teininä ja kammoksuin värejä. Nyt rakastan niitä! Kuvassa myös aiemmin mainittu L.A. Colorsin turkoosi, joka muuten on shimmeri.



Tänään otin vanhat lakanjämät pois ja pohdin pitkään mitä tekisin. Alle vedin tietysti uutta pohjalakkaa. Laitoin kolme kerrosta ostamaani valkoista, joka osoittautuikin aika hankalaksi luonteeltaan. Siitä oli kovin vaikea saada tasaisia kerroksia ja tuntui, ettei edes kolmas kerros peittänyt kaikkialta. Pitkän pohdinnan jälkeen päätin vetää kynsistä puolikkaat turkoosilla (flormar pretty p23). Käytin apuna ihan normaalia teippiä, mutta se teki vähän jälkeä valkoiseen, joten täytyy keksiä tulevaisuuden varalle jotain muuta... Päälle vielä kerros w7 kirkasta lakkaa ja valmis.

Vitsit, näistähän tuli kivat! Jäljen siisteys on ihan eri maailmasta kun vertaa kaksiin ensimmäisiin lakkauksiini. Ja sitten tietenkin onnistun heti huitaisemaan jonkun kynnen pilalle heti huomenna... Siksi pelasinkin varman päälle ja otin kuvan kynsistä heti!

Klikkailkaa kuvia isommaksi!


kattokaa nyt tota etusormea... yäk!

Kuvat on muuten otettu uudella (punaisella) pokkarillani, Canon PowerShot A4000 IS. Järkkäriin ei ole kunnon lähikuvauslinssiä, joten kynsikuvien ottaminen sillä (ja vielä yhdellä kädellä!) on aika vaikeaa. Vähän sössöjä kuvia tuli näin iltamyöhään, ei jaksanut oikein keskittyä. Mutta näkee niistä nyt jotain.

Mä jäin nyt niin koukkuun näihin kynsiin! Ja väreihin myös! Huomenna täytyykin laittaa kynsiin sopiva uusi neule"mekko" tai siis sellainen pitkä neulepaita, t-paitahihoilla. Siinä on edessä turkoosia!

Kuten ehkä huomaatte, varsinkin tutummat ihmiset, mä olen jotenkin ihan sekaisin. Kynsiä ja vaatteita?! Meikkaamaan en silti ala, se ei jaksa kiinnostaa kuin harvoin jonkun tilaisuuden takia (esim. mun ylppärit) tai jos joskus päätyisin taas kameran "väärälle" puolelle... Ja silloinkin laitan vain vähän puuteria, eyelineria ja ripsaria. Tosin mun ainoa ripsarikin on varmaan jo ihan jauhoa.

Sellaista siis tapahtui eilen. Laitan tämän postauksen ajastuksella julkaistumaan itsekseen torstaina ja menen nukkumaan ja toivon että saan huomenna (siis torstaina) editoitua ja ladattua videopostauksen, jossa pääsette näkemään meidän asunnon tämänhetkisen tilan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muista jättää kommentti! :)

Kaikki voivat kommentoida, mutta kommentit näkyvät vasta, kun olen ne itse käynyt hyväksymässä.

LilySlim Weight loss tickers