lauantai 18. toukokuuta 2013

Koskaan ei oo tylsää ollu

Iltaa. Tai siis yötä. Pieniä faktoja, koska tylsyys.

Käytätkö yleensä hoitoainetta hiuksiisi? - kyllä, sekä sellaista pestävää, että harjatessa suihkutettavaa
Minkälainen puhelinliittymä­ sinulla on? - dna:n joku halvin mahdollinen, johon ei sisälly mitään paketteja (puhelinlasku usein alle 10e kuussa)
Soitatko vai tekstaatko mieluummin? - riippuu henkilöstä ja asiasta, aika harvoin kumpaakaan teen
Pelkäätkö rakastua? - en
Oletko romanttinen ? - toisinaan :)
Oletko onnellinen? - olen
Antaisitko anteeksi, jos kumppanisi pettäisi sinua? - en tiedä miten sellaisen jälkeen voisin enää koskaan luottaa, eli en.
Oletko tyytyväinen ulkonäköösi? - en, mutta lupaan olla sitten, kun olen laihtunut.
Käytätkö meikkiä? - en, koska olen liian laiska siihen
Onko sinulla pakkomielteitä?­ - no ehkä jotain pientä, muttei mitään elämää häiritseviä
Kenelle voit kertoa kaikki huolesi? - omalle miehelle
Voisitko seurustella ulkomaalaisen kanssa? - samanlaisia ihmisiähän nekin on, mutta kyllä ehdottomasti pitäisi yhteinen kieli löytyä, eli siis englanti.
Oletko helposti mustasukkainen?­ - vain jos on syytä olla, mutta sitten kyllä todella olen, jos olen.
Oletko koskaan itkenyt pojan takia? - olen, mutta enemmän ilosta kuin surusta :D
Kadutko mitään elämässäsi? - kadun kyllä, tekemättä jätettyjä asioita lähinnä.
Ajattelet jotakuta, eikö niin? - juu, tuota joka tuhisee tuolla peiton alla umpiunessa... :3
Mitä suunnitelmia sinulla on huomiseksi? - mun piti mennä Lotan kanssa koirapuistoon, mutten kyllä mene jos sataa. Pelaan simssiä ja kirjoitan ehkä työhakemuksen tai pari ja neulon vähän.
Oletko tyytyväinen nykyiseen elämääsi? - olen :)
Onko parempi että tunnet henkilön jonka kanssa aloitat seurustelun? - Kyllähän me tunnettiin toisemme ihan hyvin. En voi ymmärtää, miten voi alkaa seurustelemaan lähes tuntemattoman kanssa, vaikka sitä näkee nykyään hirveän paljon, että tiedetään suurinpiirtein vain nimi...
Ikkuna- vai käytäväpaikka? - Aivan se ja sama mulle nykyään.
Onko joku ihastunut sinuun? - tuskin ja hyvä jos ei.
Onko joku jota et koskaan unohda? - On, useitakin :)
Onko sinulla ystävä jolle voit kertoa asioita ja olla varma että hän ei kerro eteenpäin? - Ei mulla ole mitään niin jännää kerrottavaa, että ketään kiinnostaisi kertoa eteenpäin.
Aiotko vielä aikuisenakin asua samalla paikkakunnalla kuin nyt? - en todennäköisesti, kohta muutan viereiselle paikkakunnalle.
Omistatko skootteria tai mopoa? - en enää, mutta auto kyllä löytyy.

KULUNUT VIIKKO
• Onko joku halannut sinua viimeisen viikon sisällä? - viimeks tänään :)
Oletko ikävöinyt jotain kovasti? - no vähän
Oksentanut? - en
• Soittanut jollekkin? - ei minkäänlaista muistikuvaa, en välttämättä ole...
• Saanut viestiä vastakkaiselta sukupuolelta? - kyllä joo, mutten kännykkään ja sitä tässä varmaan haettiin...
• Lähettänyt viestiä vastakkaiselle sukupuolelle? - sama vastaus kuin edelliseen.

TÄMÄ HETKI
Miten hiuksesi ovat? - auki, molemmilla puolilla yksi pieni letti :)
• Kuka ihminen on sinua lähimpänä? - tuo mies tuolla nukkumassa... :D
• Oletko onnellinen? - joo olen :)
• Surullinen? - en
• Masentunut? - tulevaisuus ja kaikki vähän lievästi masentaa/aiheuttaa pientä ahdistusta, muttei mitään sen kummempaa
Tylsistynyt? - joo + väsynyt
• Missä kännykkäsi on? - laukussa, joka on tuossa lattialla tuolin vieressä
• Mikä esine on vasemmalla puolellasi lähimpänä? - kerijälaite (=laite, jolla lanka keritään keräksi)
Katso taaksesi, mitä näet? - peittokasan, joka liikkuu hengityksen tahtiin :D
• Sataako ulkona? - ei, kai...
• Ketä ajattelet? - itteäni ja sitä että pitäs mennä nukkumaan

YSTÄVÄT
• Onko sinulla ystäviä? - on
• Onko sinulla parasta ystävää? - ei, taaskaan...
• Onko sinulla sellaista ystävää, jolle voit kertoa kaikki huolesi? - kyse ei oo siitä että voinko vai enkö, mutta yleensä tulee kerrottua huolia lähinnä miehelle.
• Kenen kanssa kavereistasi vietät eniten aikaa? - mä olen tosi kamala kaveri ja vietän tosi kauhean vähän aikaa kenenkään kanssa.
• Kuka ystävistäsi soitti sinulle viimeksi? - ööööö.... ei kyllä mitään muistikuvaa nyt, lähinnä netin välityksellä on viestitelty.
• Asuuko joku ystäväsi eri paikkakunnalla kun sinä? - juu
• Asuuko joku ystäväsi eri maassa kun sinä? - ei
• Oletko sinä koskaan halannut ystävääsi? - olen toki :)
• Onko kaverit sinulle tärkeitä? - juu, tottakai!
Jos sinulla ei olisi ystäviä olisiko maailma tylsempi? - olisihan se
• Liikkuuko sinusta mitään juoruja tällä hetkellä? - ei musta ole mitään juoruttavaa, eli tuskin.
• Kutsutko ketään heidän sukunimellään? - en

Ja nyt sinne nukkumaan.

2 kommenttia:

  1. "en, mutta lupaan olla sitten, kun olen laihtunut." :D Tuosta tulee kierre, aina löytyy jotain uutta muutettavaa. Kannattaa vaan alkaa opetella tykkäämään itestä sellaisena kuin on, silloin laihtuminenkin sujuu helpommin. ^_^ Ei sussa oo mitään vikaa. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mä tuun itteni kanssa ihan toimeen, mutta jos olisin kauheen tyytyväinen itteeni tälläsenä, niin miks edes laihduttaisin? Ei mulla ole koskaan ollut pahemin paineita omasta ulkonäöstäni, kun oon jo ajat sitten todennut, että tämmönen mä vaan olen, eikä tästä ihan hirveän paljoa pysty itseään muuttamaan, että parempi tulla vaan toimeen ittensä kanssa. :) Turhaa haaskata energiaansa negatiivisiin ajatuksiin! :)

      Mutta kiitos kommentista :) Piristi päivääni :) <3

      Poista

Muista jättää kommentti! :)

Kaikki voivat kommentoida, mutta kommentit näkyvät vasta, kun olen ne itse käynyt hyväksymässä.

LilySlim Weight loss tickers