torstai 6. joulukuuta 2012

Kiire kiire kiire

Juuri kun kuvittelin, että joululahja-asiat ovat kutakuinkin hallinnassa ja mulla on vielä mahdollisuus saada neulomukset jouluksi valmiiksi, päätin lahjoa vielä erästä minulle hyvin tärkeää henkilöä :)

Tosiaan, neulomukset ovat ihan hyvässä vaiheessa. Postaus joululahjaneulomuksista on ajantasalla, vaikka kuvia ei vielä ole. Todennäköisesti laitan sen postauksen ajastukselle, kunhan se on valmis ja blogger julkaisee sen jouluaattoiltana mun puolesta.

Joulukortit on väkerretty (juuri sain ne suljettua kuoriinsa) ja suurin osa niistä lähtee postiin ensi viikolla. Ainoastaan tämän aiemmin mainitun henkilön kortti saa jäädä odottelemaan, sillä se pääsee matkaan sitten lahjan mukana. Oli niissä melkoinen työ ja kaikki ovat erilaisia ja mä olen yltä päältä glitterissä vaikka käytin sitä vain kahteen korttiin. Heh... Ja mainittakoon vielä se, että kakspuoliteippi pelasti päivän - jälleen.

Olen joululahjapostauksen lisäksi valmistellut montaa erilaista postausta, mutta jokin niissä tökkii ja pahasti. Toivottavasti saan kuitenkin jotain julkaistua, että ei mene ihan vaan turhaksi lätinäksi (jollaista tämä postaus on).

Novita FlipFlop
Kaiken lisäksi olen suunnitellut neulovani Flipflopeistani koristetyynynpäällisen, johon tulisi palmikoita! Ihan kuin suunnitelmia ei muuten olisi tarpeeksi?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muista jättää kommentti! :)

Kaikki voivat kommentoida, mutta kommentit näkyvät vasta, kun olen ne itse käynyt hyväksymässä.

LilySlim Weight loss tickers