perjantai 23. marraskuuta 2012

Liebster blog

Liebster tarkoittaa rakkain tai rakastettu, mutta voi myös tarkoittaa suosikkia. Liebster-palkinnon ajatuksena on saada huomiota blogeille, joilla on alle 200 seuraajaa.

1. Kiitä antajaa ja linkitä bloggaajaa, joka antoi haasteen sinulle.
2. Valitse viisi blogia, (joilla on alle 200 lukijaa) ja kerro se heille jättämällä kommentti heidän blogiinsa.
3. Toivo, että ihmiset kelle jätit palkinnon antavat sen eteenpäin heidän viidelle suosikkiblogilleen.


1. Voi kiitos! :) Tämä on mulle ensimmäinen tällainen tunnustus, olen ihan onneni kukkuloilla! :)

Haasteen sain blogista Urpoilua, jossa päätähtenä ihana saksanseisojaherra Urpo! Itse päädyin kyseisen blogin lukijaksi kaverin kautta, sillä hänen isänsä on kyseisen koiran kasvattaja. Itsehän en ole millään tapaa saksanseisojaihminen, mutta Urpo on mielestäni silti ihan valtavan ihana ja hänen seikkailuistaan on kiva lukea. :)

2. Viisi alle 200 lukijan blogia, joista tykkään:
  1. Zira's life (kaverini ihanan belgineidin blogi)
  2. Belgian Beauty (kolme ihanaa belgiherraa)
  3. If there is a will - there is a way (lisää ihania belgejä! Fanitan Ninjaa! :D)
  4. Shady Overload (ompelua ja kaikkea, mä vaan tykkään, en osaa edes selittää)
  5. Kippo (mä en osaa selittää taaskaan, mutta siis tykkään paljon tästäkin)
3. Jakakaa tunnustusta eteenpäin! :) En pakota, saatte päättää itse :)


Saanko laittaa vielä muutaman hymiön, kun olen niin iloinen? :)  :)  :)

4 kommenttia:

  1. Kiitämme tunnustuksesta! Ninja on kyllä hauska koira, kun se saa vieraatkin ihmiset ihastumaan itseensä. Mutta mitenkäs muutenkaan; pieni koira rakastaa kaikkia ja uskoo kaikkien rakastavan sitä. :)

    VastaaPoista

Muista jättää kommentti! :)

Kaikki voivat kommentoida, mutta kommentit näkyvät vasta, kun olen ne itse käynyt hyväksymässä.

LilySlim Weight loss tickers