keskiviikko 21. marraskuuta 2012

Haaste: 30 asiaa minusta

Criselda haastoi minut! Ensimmäinen haasteeni ikinä! Jee! :)

"Tylsän päivän pelastaa taatusti se että laittaa aivot kunnolla hommiin ja yrittää keksiä 30 julkaisukelpoista asiaa itsestään kerrottavaksi muille, elämääkin vaikeampi tehtävä. Kokeilla kannattaa aina!"


  1. Tykkään täyttää kaavakkeita ja kyselyitä ja keksiä itsestäni turhaa kerrottavaa
  2. Minulla on ollut lemmikkinä ainoastaan kaloja (jotka olivat kuolettavan tylsiä)
  3. Lempivärini on turkoosi
  4. Lempikoirarotuni on belgianpaimenkoira tervueren
  5. Lempikissarotuni on norjalainen metsäkissa
  6. Mulla on lähtenyt kerran yläasteella niskasta nikama paikaltaan (siis mennyt väärään asentoon)
  7. Harrastin ratsastusta n. 6 vuotta
  8. Lempilankani ovat 100% merinovilla ja 100% puuvilla ja puuvilla-bambu-sekoitteet
  9. Frostdanger on oma epävirallinen käännökseni hallanvaarasta
  10. Harrastin Näpsä-käsityökoulua 10 vuotta, 2. luokkalaisena aloitin
  11. Minulla on ihana mies, jonka kanssa olen viihtynyt nyt yli 3,5 vuotta ja sitä ennen en ole tosiaan seurustellut kertaakaan
  12. Mulla on 278,8 kerää lankaa, joiden yhteispaino on n. 19,6kg (16.11.12)
  13. Olen erittäin kiinnostunut eläinten elekielestä (koirat, hevoset) ja koirien raakaruokinnasta
  14. Olin yläasteella jonkinlainen wannabe-hevari, mutta en silloin(kaan) meikannut
  15. Mulla on ollut silmälasit 3. tai 4. luokalta asti ja siis en tosiaan näe kauas ilman laseja
  16. Päätin olla värjäämättä hiuksiani, kun 6. luokan keväällä ne värjäytyivät ruskean sijaan tumman oransseiksi
  17. Lempikarkkini on valkosuklainen Toblerone, kaikki muut Tobleronet on pahoja
  18. Nuorena tykkäsin bullterriereistä
  19. Olen ollut nyt lähes vuoden kihloissa
  20. "Jos sen voi tehdä itse, se täytyy tehdä itse" (koskien kaikkea koirien varusteista auton korjaamiseen)
  21. Jos luen jotain, muhun on lähes mahdoton saada mitään yhteyttä (kysykää vaikka mieheltä!)
  22. Mä olen aika suvaitsevainen ihminen - kaikki tummaihoiset ei ole rikollisia, rakkaus on ihana asia sukupuoleen katsomatta (vaikka itse olen hetero) ja niin edelleen
  23. 90-luvun Civicit on ehdottomasti mun lempiautoja
  24. Orkideat on ainoita kasveja, jotka saan pysymään hengissä, mutta haaveilen sitruksesta
  25. Mä en pidä lapsista
  26. Mä en tiedä haluanko mä koiran vai en
  27. Mulla on ihan liikaa tavaraa
  28. Mä olen vasenkätinen
  29. Mä olin 18,5v kun mä oikeasti opin neulomaan ja virkkaamaan, vaikka tietysti peruskoulussa oli pakko neuloa - olin sillon ihan surkea neulomaan ja vielä surkeampi virkkaamaan
  30. Meidän asunto on ollut remontissa noin 1,5 vuotta

Siinäpä niitä oli. Huhhuh. Oli kyllä välillä kerrassaan mahdotonta keksiä listaan juttuja!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muista jättää kommentti! :)

Kaikki voivat kommentoida, mutta kommentit näkyvät vasta, kun olen ne itse käynyt hyväksymässä.

LilySlim Weight loss tickers