lauantai 30. maaliskuuta 2013

24-28/31

Olen mä taas pirun aktiivinen ja hyvä blogin kirjoittaja! Ai että, taputuksia päälaelle. Varsinkin kun mä olen tän päiväni kuvina -jutun kuitenkin lähes joka päivä muistanut - eli suomeksi sanottuna en ole vaan viitsinyt ja jaksanut YHTÄ vaivaista kuvaa laittaa blogiin. Tai edes ottaa sitä yhtä vaivaista kuvaa, jotta voisin joskus myöhemmin lisätä. Voi luoja...

24.3. Sunnuntai


Oltiin rempaamassa, minä, mies ja mun vanhemmat - se tavallinen porukka siis. Maalattiin olohuoneen patterin takana oleva seinä, koska se oli liian kylmän valkoinen lämpimän sävyiseen valkoiseen tapettiin nähden. Ja keittiöön saatiin matto liimattua. Siinä se sitten pääpiirteittäin olikin.

25.3. Maanantai
Maanantai meni laiskotellessa. Todellinen laiskottelupäivä. Saatoin yhden työhakemuksen laittaa...

26.3. Tiistai
Tiistai oli aika tarkka kopio maanantaista, mutta sain sentään pyykkiä pestyä ja jotain muutakin kai tein, muttei riitä aivokapasiteetti sen muistamiseen.

27.3. Keskiviikko

Keskiviikkona mä kävin mun vanhempien luona. Suunnattiin iskän kanssa Hondan valot, kun niistä katsastuksessa mainittiin. Tältä päivältä mulla on vain yksi kuva ja sekin kännykästä. Puuroa. Näitä pitäisi ostaa. Tai piti, mutta unohdin, joten pitää muistaa joku toinen kerta sitten.

28.3. Torstai

Eteisen matto paikallaan!

Olin vanhempieni kanssa remontoimassa tällä kertaa, mies jäi kotiin kipeän mahansa kanssa. Liimattiin keittiöön kaksi puuttuvaa (piiloon jäävää) matonpalasta ja eteisen matto. Maalasin patterin taustan toisen kerran. Ja siivottiin ja järjesteltiin - se tuli todella tarpeeseen!
          Illalla innostuin askartelemaan hama-helmillä ja tein sienen (supermariosta), Kari-etanan (Paavo Pesusienen lemmikki), Jaffa-tyylisen appelsiinikuvion ja pinkin pacman-haamun. Ensinnäkin, valkoinen on ihan loppu, ruskeaa on enää pari helmeä, keltainen on aika lopussa, samoin oranssi ja mustaakaan ei ole enää mitenkään erityisen mainittavaa määrää. Kaiken kukkuraksi käristin vahingossa liian kuumalla silitysraudalla ja sain neliön ja ympyrän muotoiset alustat mutkalle ja ne olivat ainoat tuon muotoiset. Tarvitsen uudet... Ja lisää helmiä. Kuka innostu, kuka? En minä ainakaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muista jättää kommentti! :)

Kaikki voivat kommentoida, mutta kommentit näkyvät vasta, kun olen ne itse käynyt hyväksymässä.

LilySlim Weight loss tickers