tiistai 12. maaliskuuta 2013

12/31


Tänään oli autoremppapäivä nro 1

Tänään purettiin, torstaina jatketaan. Siellä se Honda nyt killuu katonrajassa ilman eturenkaita ja vähän muutakin on irti. Tarkkasilmäiset näkee kuvan oikeassa reunassa sinisen liekin - meneillään mutterin kuumennus, kun se oli/on edelleen pirun tiukassa. Toinen puoli irtosi pitkähkön tappelun jälkeen, eli todistettu on, että ko. mutterin voi saada irti... Hahah.

Meikäläisen voimilla ei mitään mahiksia saada tollasta auki... Ei sillä, että edes tietäisin mitä kaikkea tuolta pitää purkaa! Onneks on iskä ♥ Mä olen vakuuttunut siitä, että mulla on maailman paras iskä. Kyllä, ehdottomasti on.

Huomenna mä aion mennä taas koirien kanssa lenkille. Lisäksi pitää suunnitella amerikkalaistyylisen omenapiirakan leipomista, joka ei siis tapahdu vielä huomenna, eikä ylihuomennakaan. Ja neuloa! (keksin muuten, että lopusta Heritage Silkistä teen Ginkgo Shoulderette Shawlin, jos sitä jää tarpeeksi)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Muista jättää kommentti! :)

Kaikki voivat kommentoida, mutta kommentit näkyvät vasta, kun olen ne itse käynyt hyväksymässä.

LilySlim Weight loss tickers